Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 13 ноября 2014 г.

Середа та четвер

З навчально-тематичного плану: 
Створення документів, таблиць, форм. Спільне редагування. Обговорення. 
Створили форму для опитування. Надали доступ до форми курсантам. 
З навчально-тематичного плану: 
Блоги на Blogger. Створення блогу. Розробка та його ведення. Організація спільної діяльності через використання блогів. 
Намагалися створити блоги... Ну не пропускає Гугл такої кількості блогів за короткий проміжок часу)))

13 комментариев:

  1. Створення блогів виявилося дуже цікавою справою ! Ми ділитися в колегами інформацією на коментували блоги один одного .

    ОтветитьУдалить
  2. Я сьогодні створила блог, на якому розмістила цікаву інформацію.Як виявилося - дуже цікава річ.

    ОтветитьУдалить
  3. Я навчилася знаходити різноманітні матеріали для роботи.

    ОтветитьУдалить
  4. Сьогодні я створила блог "Моя кухня", в якому буду ділитися рецептами улюблених страв. Також навчилася створювати повідомлення, знаходити для них малюнки. Мої колеги теж створили цікаві блоги. Заняття було корисним!

    ОтветитьУдалить
  5. Багато інформації яка дуже необхідна для роботи.

    ОтветитьУдалить
  6. У своєму блозі я буду ділитися своїми знаннями з теми.Також навчилася створювати повідомлення, копіювати та вставляти малюнки. Познайомилася із блогами своїх колег.

    ОтветитьУдалить
  7. Вчора я створила блог"Моя кухня".Цей блог був створений з метою збору рецептів,викладання своїх рецептів.Цікаво ділитися з колегами інформацією!

    ОтветитьУдалить
  8. Сьогодні я створила блог в якому буду показувати всім бажаючим вироби з бісеру. А також навчилась створювати повідомлення, шукати малюнки, копіювати їх та переносити до блогу.Познайомилась з захопленнями моїх сокурсників.

    ОтветитьУдалить
  9. Ці курси дають можливість працювати здітьми через інтернет.

    ОтветитьУдалить
  10. Я не навчилась створювати блоги, тому що не захотів сьогодні зі мною працювати комп'ютер. А мої колеги плідно попрацювали : створили блоги, навчилися скачувати малюнки на свої блоги. Але мені було цікаво переглянути роботи , створені колегами.

    ОтветитьУдалить
  11. Я дуже задоволена навчанням на курсах.

    ОтветитьУдалить
  12. Сьогодні я створила блог"Моя кухня".В ньому я буду збирати рецепти,ділитися з колегами інформацією. Також переглянула блоги колег. Взнала багато цікавого.

    ОтветитьУдалить
  13. Навчилася створювати блоги,копіювати фото з мережі інтернет. Було цікаво.Спасибі.

    ОтветитьУдалить